Reklamation

 

Reklamationer af varer købt i jem & fix butik
Du kan henvende dig i din nærmeste jem & fix butik, hvis du ønsker at reklamere over en vare. Du behøver ikke at henvende dig i den samme butik, som varen er købt.
Husk at medbringe bonen sammen med varen.

Reklamation for varer købt via jemogfix.dk
Hvis du ønsker at gøre brug af din 14 dages fortrydelsesret eller reklamere over en vare, der er købt på jemogfix.dk, skal du anvende følgende kontaktinformationer:

E-mail: kundeservice@jemfix.com.
Adresse: jem & fix A/S, Skomagervej 12, 7100 Vejle
Tlf: 7942 5942

Oplys venligst om følgende i mailen:

Oplysninger om dig

Navn
Vejnavn og husnummer
Postnr. og by
Telefonnummer (hvor du kan træffes i dagtimerne)
E-mail

Oplysninger om den købte vare (finder du i den mail, du modtog, da du bestilte varen).

Ordrenummer
Varenr.
Varenavn

Oplysninger om årsagen til anmodning om returnering

Såfremt du ønsker at returnere varen, skal du oplyse årsagen hertil.


Er der tale om en reklamation, skal du beskrive årsagen til reklamationen. Det er vigtigt, at du er omhyggelig med at videregive disse informationer til os, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Bemærk, at dette er en anmodning om returnering. Der henvises til vores handelsbetingelser, som du kan læse her. Når vi har modtaget og vurderet din henvendelse, kontakter vi dig pr. e-mail eller telefon.