Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svarene på de spørgsmål, vi oftest bliver stillet.

Har jem & fix denne vare i butikkerne?

Du kan se vores sortiment via menuen i toppen af siden. Nogle af vores varer er sæsonafhængige og vil derfor ikke blive vist året rundt. Du kan se ved varen, om den findes i butikkerne, og/eller om den kan købes online. Inde på varekortet kan du få en indikation af, om varen er på lager i din butik. 

Hvilke betalingsmidler tager jem & fix imod?

Vi modtager følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, JCB, MasterCard.

I butikkerne kan der også betales via vores Dankort App, og jem & fix kundekortet kan også benyttes. Det er ikke muligt at betale varer på efterkrav eller via EAN.

Du kan læse mere om Dankort App på følgende link: https://www.jemogfix.dk/kundeservice/dankort-app/.

Du kan læse mere omkring vores kundekort på følgende link: https://www.jemogfix.dk/kundeservice/kundekort/

Handler du via jemogfix.dk, kan der også betales med MobilePay.

Kan jeg få produktrådgivning hos jem & fix?

Vi har dygtigt butikspersonale ansat, der giver dig personlig betjening i kassen og knokler med at fylde varer på hylderne. Men vi ansætter ikke fagspecialister, der går rundt i butikken og rådgiver om forskellige fagområder og byggeprojekter. Rådgivning er ikke en del af vores koncept, da det er en fordyrende service. Vi har i stedet høflig selvbetjening og tilbyder lavpris på alle vores produkter til alle vores kunder, uanset om der købes 1 stk. eller 100. stk. af en vare. Med lavpris til alle sikrer vi, at du kan komme langt for lidt, hvis du køber materialer i jem & fix, hvilket er kernen i vores koncept.

Kan jeg reservere varer hos jem & fix?

Vi har en ”ens for alle”-tankegang i jem & fix og gør ikke forskel på vores kunder. Det gælder både den samme lave pris til alle og tilgængelighed af varer. Derfor reserverer vi heller ikke varer. Et andet aspekt i at vi ikke reserverer varer, er et princip om effektiv lagerstyring og det faktum, at vi ikke har en masse overflødig og omkostningstung lagerplads i vores butikkers baglokaler. Så det vi har i butikken, er det du ser på hylderne.

Du er dog altid velkommen til at kontakte butikken inden ankomst, for at sikre at varen er på hylden.

Har jem & fix en kundeklub?

Hos jem & fix er alle kunder lige. Vi giver ikke særlige fordele til udvalgte kunder i form af rabatkuponer, mængderabatter eller særlige kundeklubfordele. Vi sikrer til gengæld lavpris til alle hver dag, uanset om du køber få eller mange varer. Så jem & fix har ikke en kundeklub i den forstand, hvor du skal tilmelde dig. Alle får det samme hos os, og i den forstand er alle kunder en del af ”klubben”.

Tilbyder jem & fix udbringning/levering af varer fra butikken?

Konceptet i jem & fix er at spare alle fordyrende omkostninger væk. Derfor tilbydes der ikke udbringning af varer fra butikken. Men du kan låne en trailer gratis til at transportere varerne hjem.
Alternativt kan du bestille varer via jemogfix.dk og få leveret hjem. Ønsker du hjælp, stiller butikkerne en tablet til rådighed og kan være behjælpelige med bestillingen. Fragtprisen afhænger af de bestilte varer.

Kan jeg bytte en vare købt i jem & fix?

Der er 14 dages returret på alle varer. Forudsætningen for at varen kan returneres er, at du medbringer bonen, at varen ikke er taget brug, og at emballagen er intakt.
Du kan enten bytte varen til en anden vare (med forbehold for udsolgte varer) eller få pengene tilbage. Varen kan byttes i alle jem & fix butikker. Vedr. varer som er købt på jemogfix.dk, skal du kontakte kundeservice på e-mailen kundeservice@jemfix.com og oplyse dit ordrenr. og bemærkning dertil. Herefter vil du blive kontaktet hurtigst muligt.

Hvor henvender jeg mig, hvis en vare er mangelfuld/defekt?

Hvis en vare inden for reklamationsretten viser sig at være mangelfuld/ defekt, tages denne og kvitteringen med til butikken, hvor personalet vil hjælpe med udfordringen. Vedr. varer som er købt på jemogfix.dk, skal du kontakte kundeservice på e-mailen kundeservice@jemfix.com samt oplyse dit ordrenr. og varens fejl. Herefter vil du hurtigst muligt blive kontaktet.

Kan jeg købe gavekort hos jem & fix?

Ja, du kan købe gavekort i alle jem & fix butikker i Danmark samt på jemogfix.dk. Se mere her: https://www.jemogfix.dk/gavekort/ 

Hvordan bestiller jeg på jemogfix.dk?

Du kan læse nærmere om bestilling på vores hjemmeside jemogfix.dk her

Hvad koster det at få varer leveret, der er købt på jemogfix.dk?

Fragtprisen afhænger af, hvilke varer du køber. Du vil altid kunne se fragtomkostningen i din indkøbskurv. Hvis der ikke tilføjes fragt i indkøbskurven, betyder det, at varen leveres fragtfrit.

Kan jeg få varer købt på jemogfix.dk leveret til en ikke brofast ø eller udland?

Vedr. levering med fragtbil
Vi leverer kun til fastland og brofaste øer i Danmark. Hvis du ønsker varer leveret til en ikke brofast ø eller udland, kan vi levere til færgeleje eller en fragtcentral inden for Danmarks grænser. Du skal være opmærksom på, at den videre transport er for egen regning, hvis du vælger levering til færgeleje eller fragtcentral. Husk altid at informere modtager om godset. Færgelejets eller fragtcentralens adresse skal noteres som leveringsadresse ved bestillingen.
 
Vedr. levering med Post Nord
Ordrer som leveres med posten, leveres kun i Danmark. Det kan dog tage nogle ekstra dage, inden du modtager pakken, hvis leveringsadressen er på en ø.
 
Ved tvivl kan kundeservice kontaktes på kundeservice@jemfix.com eller 79 42 59 42

Er det sikkert at betale via internettet?

jemogfix.dk anvender en anerkendt leverandør til pengeoverførslen, og dvs. at selve pengetransaktionen foregår i et krypteret miljø, hvor sikkerheden er meget høj. 

For at øge sikkerheden med kortbetalinger ved onlinekøb, har vi 3D secure på vores betalingsløsning. I praksis betyder det, at du vil modtage en sms med en engangskode, når du betaler for en vare online og betale med Dankort (Dankort secured by Nets), MasterCard (MasterCard Secure Code) og Visa (Verified by Visa), hvis du vel at mærke har tilknyttet dit mobilnummer til dit betalingskort.

Du kan læse nærmere om sikker betaling på Nets hjemmeside her

Mine varer er ikke kommet endnu. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget dine varer indenfor den leveringstid, der er specificeret på ordren, kontaktes jem & fix’ kundeservice på e-mailen kundeservice@jemfix.com med dit ordrenr. Vores kundeservice kan derefter undersøge nærmere, hvor din ordre er henne, og hvornår denne leveres.

Hvornår trækkes betalingen fra min konto, efter jeg har købt via jemogfix.dk?

Betalingen trækkes, når varerne er afsendt fra vores lager eller leverandør. Læs nærmere under vores handelsbetingelser her.

Hvor returnerer jeg tomme paller?

De tomme paller skal blot medbringes og returneres til den nærmeste af vores butikker, hvor du således vil få udbetalt beløbet direkte i butikken mod forevisning af din faktura for købet. Find den nærmeste butik her.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at sende os en e-mail på: kundeservice@jemfix.com.