Din indkøbskurv

Kurven er tom

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg bytte en vare købt i jem & fix butik?

Varen kan byttes i alle jem & fix butikker. Der er 14 dages returret på alle varer. Forudsætninger for at varen kan returneres er, at du medbringer bonen, at varen ikke er taget brug og emballagen er intakt.
Du kan enten få byttet varen til en anden vare eller få pengene tilbage. 

Hvornår trækkes betalingen fra min konto? 

Betalingen trækkes når varerne er afsendt fra vores lager eller fra vores leverandør. Dog gælder der andre betingelser ved køb af speciel fremstillede varer.

Hvilke betalingsmidler tager jem & fix imod?

På jemogfixdk kan du betale med Dankort, Visa, MobilePay, Visa Electron, JCB og Mastercard. Desuden kan der betales med jem & fix kundekort og Harald Nyborg kundekort i vores fysiske butikker.
Det er ikke muligt at betale varer købt via jemogfix.dk, på efterkrav eller EAN.

Mangelfuld eller defekt vare?

Hvis en vare inden for garantiperioden viser sig at være mangelfuld/defekt, tages den og bonen med til butikken, hvor personalet vil hjælpe med problemet.
Vedr. varer der er købt via jemogfix.dk, skal du kontakte kundeservice på e-mail: kundeservice@jemfix.com med ordrenr., samt en fejlbeskrivelse af varen. Herefter vil du hurtigst muligt blive kontaktet.

Hvor lang er leveringstiden?

Normal leveringstid er 1-3 arbejdsdage. Dog kan leveringstiden for bestemte produkter være længere. Den forventede leveringstid er specificeret inde på den enkelte vare. 
Leveringer med fragtmand foretages altid til fortovskant eller til det nærmeste sted, hvor det er muligt at aflæsse en palle fra lift på en lastbil

Får jeg track & trace?

jem & fix sørger i forbindelse med dit køb for at sende dig track & trace oplysninger på din pakke. Du kan på denne måde følge din bestilling, hele vejen fra vores dør til din.