Indkøbsassistent – Vejle

Du kan blive en del af en stærk organisation

jem & fix er et lavpris byggemarked i vækst med en ambition om at nå 3 mia. i omsætning i 2020. Vi er en dansk, familieejet virksomhed og en del af Harald Nyborg koncernen.
Vi har hovedkontor i Vejle og over 1600 medarbejdere fordelt på 115 butikker i Danmark samt 400 medarbejdere fordelt på 45 butikker i Sverige.
Vi er kåret som Danmarks billigste byggemarked for femte år i træk, bl.a. fordi vi skærer alle fordyrende omkostninger væk for at sikre kunden den laveste pris. Vi er lokalt forankrede med mange butikker, og vi indretter vores butikker ens og overskueligt, så vores kunder nemt kan finde varerne og udøve høflig selvbetjening.
Mens vores vækstmål er ambitiøse og højtråbende, er vores organisation flad og uformel, og der er ingen høje røster her, men til gengæld er der fart på.
Fra etableringen i 1988 og til i dag har jem & fix udviklet sig til det største byggemarked målt på omsætning i Danmark.
Et af vækstmålene er fortsat at åbne butikker i Danmark samt renovere de ældste butikker, så kæden altid fremstår skarp og slagkraftig. Sidst på foråret åbner vi desuden de første butikker i Norge.

Du får

  • En uformel og professionel organisation, der agerer hurtigt med korte beslutningsveje, tillid samt frihed under ansvar
  • Engagerede, erfarne kollegaer, som brænder for detailhandel og har en fleksibel indstilling og ”puls”
  • En stærk kultur, der er præget af samarbejde, udvikling og succes
  • Gode ansættelsesvilkår, pension, personalegoder, flextid m.v.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder vil bl.a. omfatte

  • Support til den kategoriansvarlige for bl.a. varegrupperne el, værktøj og havemøbler i Danmark og Norge
  • Daglig kontakt til og opfølgning hos både danske og udenlandske leverandører
  • Sikring af et optimalt vareflow til butikkerne i DK/NO
  • Oprettelse og vedligeholdelse af varestamdata jf. de enkelte leverandøraftaler
  • Udarbejdelse af diverse benchmark-analyser
  • Input til markedsføring på alle medier samt relevant opfølgning hos leverandørerne i forhold til de enkelte kampagner
  • Samarbejde med Space Management
  • Deltagelse i intern udvikling af systemer
  • Kontakt til butikker samt håndtering af kundehenvendelser relateret til indkøbsafdelingen

Din baggrund og din personlighed

  • Har solid erfaring fra en lignende stilling som indkøbsassistent i detailhandelen.
  • Har optimalt også din erfaring fra en kapitalkæde
  • Hvis ikke superbruger, så dog en ganske habil IT-bruger
  • Behersker engelsk mundtligt og skriftligt
  • Arbejder selvstændigt, effektivt og struktureret og tager ansvar for dine arbejdsopgaver
  • Er analytisk og har flair for tal
  • Har gennemslagskraft og en konstruktiv kommunikation i forhold til leverandører
  • Er en samarbejdsorienteret, udadvendt og initiativrig kollega
  • Ikke mindst – du bevarer overblikket, og det er naturligt for dig at håndtere flere opgaver på samme tid.

Ansøgningsfrist:  Send din ansøgning straks, da vi løbende vurderer ansøgerfeltet.

Tiltrædelse: 1. april 2018. Vi venter dog gerne på den rette kandidat.

Trapez Rekruttering varetager udvælgelsen af kandidater. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du har brug for yderligere oplysninger. Send din ansøgning og dit cv i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2171. Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.

Læs mere om virksomheden på www.jemogfix.dk

 

Del denne side: