Køb på jemogfix.dk

Hvilke leveringsmuligheder kan jemogfix.dk tilbyde?

Vi leverer til fastland og brofaste øer i Danmark. Alle leveringer foretages til kundens egne adresse, med mindre pakkeshop er valgt.

 

Hvad koster levering? 

Man kan med fordel lægge varerne i indkøbskurven, hvor det totale fragtbeløb vil fremgå.
Læs mere om fragtpris og levering her

 

Jeg har modtaget forkerte varer

Stemmer din bestilling ikke overens med de leverede varer, bedes du kontakte kundeservice på kundeservice@jemfix.com eller 7942 5942.

jem & fix betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor vi har sendt en forkert vare.

 

Hvor kan jeg finde mit track & trace-nummer?

Hvis der er track & trace til din ordre, kan du se linket i mailen med din faktura. Har du ikke modtaget fakturaen, er det fordi din ordre endnu ikke er afsendt.

 

Jeg har ikke modtaget min bestilling

Hvis du ikke har modtaget dine varer inden for den angivne leveringstid, der er specificeret på ordren, bedes du kontakte kundeservice på kundeservice@jemfix.com eller 7942 5942.

 

Jeg har ikke modtaget min pakke hos valgt pakkeshop

Du kan via track & trace-linket se, hvor din pakke vil blive leveret. Såfremt der ikke er fysisk plads hos den valgte pakkeshop/pakkeboks, bliver pakken leveret ved nærmeste posthus eller udleveringssted.

 

Hvornår modtager jeg min faktura?

Du modtager din faktura, når din ordre er pakket og afsendt.
Tjek evt. om mailen er i uønsket post (spam).

 

Hvornår trækkes betalingen på min konto?

Når du bestiller på jemogfix.dk, trækkes beløbet fra din konto, når din ordre afsendes.

Ved betaling med internationale kreditkort (såsom MasterCard og Visa) accepterer du, at det godkendte beløb reserveres på din konto. Betalingen gennemføres først når varerne afsendes fra vores lager med undtagelse af specialfremstillede varer. Vi reserverer aldrig et større beløb end det du selv har godkendt ved køb via webshoppen. Reservationen af beløbet sker i overensstemmelse med vilkårene for det udenlandske kort og beløbet kan maksimalt reserveres i 30 dage, hvorefter reservationen automatisk ophæves. Reservationen ophæves også i tilfælde af, at du fortryder købet inden for 14 dage. Baggrunden for reservationen er, at når du benytter et udenlandsk kort, bliver pengene ikke hævet med det samme. Da man herved ikke kan hæve et større beløb end der er til rådighed på din konto, er det nødvendigt at reservere købsbeløbet. På denne måde er vi sikre på, at pengene også er på kortet, når de skal trækkes.

 

Kan jeg ændre/fortryde i min bestilling?

Afhængigt af hvor i pakkeprocessen din ordre er, kan det være muligt at annullere hele din ordre eller enkelte varer. Du bedes kontakte kundeservice på kundeservice@jemfix.com eller 7942 5942. Det er ikke muligt at tilføje varer til din ordre.

 

Er priserne online de samme som i butikkerne?

Priserne i vores webshop er de samme som priserne i vores butikker. Der er dog varer, som kun kan købes i butikken og andre, som kun kan købes i webshoppen.